Naval na uradno trgovino navijaških artiklov na atletskem svetovnem prvenstvu v Tokiu je presenetil tudi pedantne Japonce.
V času prvenstva so v Tokiu štiri trgovine z navijaškimi artikli z uradnimi logotipi letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki. Ena stoji v bližini Nacionalnega stadiona, manjšo najdemo v njem, tretja je na eni izmed železniških postaj, četrta pa v hotelu, v katerem je nastanjena večina reprezentanc, tudi slovenska.
Največja je seveda tista na ploščadi blizu stadiona, skozi katero se od železniške postaje Sendagaya vsak dan zlije večina obiskovalcev športnega spektakla, ki v zadnjih osmih dneh okupira Tokio, v katerem lahko vsaj na najbolj obiskanih točkah v mestu na skoraj vsakem koraku začutite utrip svetovnega atletskega prvenstva.
Že po štirih dneh je bilo skoraj vse razprodano
Zadnjih nekaj dni ta trgovina skorajda ne obratuje več. Še zdaleč ne zaradi tega, ker bi poslovala slabo, ampak nasprotno. Že po štirih dneh prvenstva je bila namreč že praktično “izropana”.
“Razprodano”, “razprodano”, “razprodano” je pisalo na tabli ob fotografijah velike večine številnih navijaških artiklov, ki jih trgovina ponuja oziroma – je ponujala, ko smo v sredo našli luknjo brez dolgih vrst in stopili pred njo.
Od prvega dne prvenstva oziroma že pred njim se je pred trgovino vila dolga vijugasta vrsta, ki je tam ostala tudi v najbolj vročih dneh. Zakaj ni več tako hudo, nam je hitro postalo jasno ob pogledu na tablo. Številnih navijaških artiklov namreč ni bilo več.

Maskota svetovnega prvenstva v Tokiu je Riku One, pes starodavne japonske pasme Shiba Inu, ki simbolizira energijo, zvestobo in agilnost. Njegovo ime združuje japonsko besedo riku (atletika) in “one”, kar seveda pomeni prvi.
Trgovina je prinesla velik zaslužek
Boste dobili nove, smo povprašali? “Ne vem. Za zdaj ne kaže, da bo tako. Naval je presenetil tudi nas, zalog pa praktično ni več,” nam je povedala ena od redkih prodajalk v trgovini, ki je znala angleško.
Artikli – od raznoraznih majic in puloverjev, kap, maskot, vrečk, nalepk, obeskov, brisač in še marsičesa – so bili povečini razprodani. Glede na to, da niso bili poceni (navadna majica je denimo stala več kot 30 evrov), je jasno, da so Japonci – in z njimi Svetovna atletika, ki si lasti vse pravice za prodajo izdelkov – mastno zaslužili.
Ob tem je treba dodati, da pridno obratuje tudi spletna trgovina, na kateri gredo artikli verjetno tudi za med. Veliko športno tekmovanje na Japonskem je dober posel, ni kaj.
Premier liga
Španska liga – La Liga
Bundesliga
Liga prvakov
Evropska liga
Evroliga
EuroCup
NBA
Slovenija
Liga ABA
ATP World Tour Finals
Pariz
ATP
WTA
Davisov pokal




Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje